مزیت های  آسان ویزیت شما می توانیدبه راحتی باخدمات آسان ویزیت یک باشگاه مشتریان برای کسب وکارخود ایجادکنید.

1. باشگاه مشتریان چیست؟

بخشی از مزیت های راه اندازی باشگاه مشتریان

زمانی که باشگاه مشتریان راه اندازی می کنید بدون اینکه پرستیژ کاری شما به هم بخورد ارتباط مستمری که در ادامه به آن اشاره می شود با مشتری خواهید داشت.

شما به سادگی می توانید رفتارهای مشتریان خود را تحلیل کنید و به سادگی به یک داده واقعی و حقیقی از نیاز مصرف کننده دست پیدا کنید.

قدرانی از حضور مشتری و دائمی کردن او از طریق راه اندازی باشگاه مشتریان و مشاوره باشگاه مشتریان برای شما کار ساده ای خواهد شد.

مشتریان به دلیل تورم بسیار زیاد این روزها مدام به دنبال خریدهای هستند که با تخفیف همراه باشد

از همین رو شما با باشگاه مشتریان می توانید این مهم را در کسری از ثانیه به اطلاع مشتری برسانید و این امر مهم را محقق سازید.

به مشتریان خود از کسب و کار خود اطلاع دهید و آن ها را در جشنواره های مختلف به منظور خرید بیشتر دعوت کنید.

مشتری خود را از آن خود کنید به گونه ای که از تبلیغ دهان به دهان برای رشد بیشتر شما استفاده کند آن هم با دادن مزیت های کاربردی به مشتری دائمی این امر را فراهم سازید.

با مشاوره باشگاه مشتریان می توانید به یک دسته بندی کلی از مشتریان خود دست پیدا کنید و سقف خریدی را برای هر یک مشخص کنید.

در نهایت باید به شما بگویم با راه اندازی باشگاه مشتریان به سادگی می توانید تحلیل هوشمندانه ای را از مدیریت تا مشتری مداری در پیش رو داشته باشید.

1. هدف خودراازداشتن باشگاه مشخص کنید

• هداف خود را مشخص کنید.

در نظر گرفتن اطلاعات مورد نیاز مرتبط با مشتریان فراموش نشود.

+یک ادبیات به خصوص با مشاوره رایگان باشگاه مشتریان برای خودایجادکنید.

+روش های عضویت با کسب امتیاز در صورت عدم خروج از باشگاه ایجد کنید.

+برای رسیدن به یک ارتباط درست و مشتری مداری سناریویی طرح ریزی می شود.

+در قدم اول به صورت آزمایشی باشگاه مشتریان 

1. چگونه مدیریت کنیم؟

-تعریف پاداش های باشگاه مشتریان

+در راه اندازی باشگاه وفاداری، به موازات این که مشتریان میزان وفاداری خود را نسبت به شما، با خرید های بیشتر، افزایش می دهند، می توانند از پاداش های باشگاه مشتریان بهره مند شوند.

ولی اگر شما پاداش ها متناسب با امتیازهایی که مشتری دریافت می کند تعریف نکرده باشید، درگیر چالش پیچیده ای خواهید شد. بنابراین، باید پاداش ها تعریف کنید. به مثال های زیر دقت کنید.

+اهدای یک کالا یا خدمات رایگان

ارائۀ کالا یا خدمات با تخفیف (که اگر مشتریان دارای کارت تخفیف باشد بهتر است)

استفاده از برخی خدمات مخصوص یا محصولات دیگر؛ مثلاً مراجعۀ مشتریان به مراکز خرید و استفاده از امتیازات خود جهت دریافت برخی کالاها، مثل یک تی شرت یا کفش یا گوشی موبایل و … یا استفاده از برخی خدمات کسب وکارشما

+برنامه ریز جهت نحوه امتیازدهی به مشتریان

برنامه مشتریان باید به صورتی باشد که اولاً دارای توجیه اقتصادی باشد، ثانیاً موجب رضایت بیشتر مشتریان و نیز جذب مشتریان جدید شود.

مثلاً می توانید به این شکل برنامه ریزی کند که هنگامی که امتیازات وی به ۱۰ رسید، دریافت پاداش ها شروع شود. ممکن است صاحب یک کسب و کار دیگر به این شکل عمل نکند و مبنای اولین پاداش خود به مشتریان خود را ۵ امتیاز در نظر بگیرد.

همچنین در باشگاه مشتریان می توانید به مشتریان خود سطح بدهید. یعنی این که، به عنوان مثال، امتیاز مشتری به ۱۰۰ رسید، سطح برنزی دریافت کند.

با رسیدن به سطح برنزی قطعاً باید برنامه ریزی کرده باشید که مشتری شما با داشتن این سطح صاحب چه مزایایی خواهد شد.

همین طور سطح نقره ای و طلایی که باز برنامه ریزی توسط شما برای پیش بینی چنین رخدادی صورت گرفته باشد. اگر یک مشتری به سطح طلایی رسید در باشگاه مشتریان شما صاحب چه نوع پاداش هایی خواهد شد.

+ارتباط نزدیک تر با مشتری را شروع کنید

باشگاه وفاداری می طلبد وقتی که مشتریان مراحل قبل را طی کردند، با آن ها وارد یک رابطۀ نزدیک تر شوید. با این کار وفاداری مشتریان بیشتر و بیشتر می شود و این دقیقاً همان هدف اصلی باشگاه مشتریان وفاداری است.

شما هم نباید به این رابطه یک طرفه نگاه کنید. برنامه ای که پیاده می کنید باید برنامه جامع باشگاه مشتریان شما باشد و شما نیز به ازای افزایش وفاداری مشتریان خود، برای آن ها سورپرایزهای ویژه ای در نظر بگیرید.

درانتهاوقتی مابرای دیگران ارش واحترام قائل می شویم دیگران هم برای ماهمان کاررامی کنند،توضیحات کامل درفایل آموزشی زیرآماده است تیم آسان ویزیت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *