باکمک آسان ویزیت بیشتر از یک لینک در اینستاگرام داشته باشید. به کمک آسان ویزیت همه راههای ارتباطی رو یک جا جمع کنید و بیزینس پلن خودتون رو بسازید.
تبدیل فالوئر های شما به مشتری
به کمک آسان ویزیت فروش خودتون را افزایش بدهید.
افزودن بینهایت لینک
به جای یک لینک چند لینک در اینستاگرام بذارید. شما فقط یک لینک میتونید در بیو بذارید که اغلب کافی نیست. مثلا لینک تماس تلگرام و واتساپ و یا سایتتون رو همزمان نمیتونید داشته باشید. اما
به کمک آسان ویزیت شما میتونید هر تعداد لینکی که دوست دارید به محصولات، خدمات،شبکه های اجتماعی و یا پیامرسان ها و … داشته باشید. به سادگی آب خوردن!
آسان ویزیت چیست؟
در یک تعریف ساده آسان ویزیت پلتفرمی است که به کمک اون میتونید بیشتر از یک لینک در بایو اینستاگرام داشته باشید. ولی در تعریف کلی تر آسان ویزیت یک واسطه برای تمام کسب و کارهاست و تعامل شما با مشتریانتان را بیشتر و سریعتر میکند. یک فروشنده کالا هستید؟ و میخواهید مشتریانیان ارتباط یک به یکی و سریع داشته باشید؟ در حال برگزاری یک دوره و یا سمینار می باشید؟ به سوالات متدوال پاسخ دهید و با مسیر یاب مکانی به شرکت کنندگان کمک کنید. یک بیزینس پلن حرفه ای برای خودتان احتیاج دارید؟ دوست دارید همه اطلاعات تماس شما مثل سایت و … در یک جا جمع باشند؟ آسان ویزیت همه این امکانات را یکجا و با رابط کاربری آسان به شما عرضه میکند. جهت درک بهترشمااین کلیپ آموزشی را قرارداده ایم که چطور از اینستاگرام به اطلاعات کامل خدمات ماکاربران واردبشن یا به دیگرکانال های ما
شبکه های اجتماعی
قابلیت های شبکه های اجتماعی ابزاری قدرتمنددرجهت رشدکسب وکارهاست، برای استفاده ازهرابزاری نیازبه درک قابلینهای آن دارد بیشتربدانید…
۱» کاربرمحور بودن درشبکه های اجتماعی
در این نوع رسانه، اصالت کاربر نه تنها بعنوان مصرف کننده بلکه بعنوان تولید کننده و
نشردهنده است. ابتکار عمل تولید و نشر محتوا و برقراری ارتباط در دست کاربر است،
برخلاف رسانه های جمعی که با صاحب رسانه است. در این نوع رسانه، هزینه های تولید و
نشر محتوا برای صاحب رسانه، بدلیل تولید وسیع محتوا توسط کاربران کاهش چشم گیری خواهد داشت.
۲» تعاملی بودن درشبکه های اجتماعی
بر خلاف رسانه های جمعی که ارتباط یک طرفه و انتشار محتوا از طرف صاحبان رسانه
بوده و کاربر صرفاً مصرف کننده محتوا است، در رسانه های اجتماعی ارتباط دوطرفه برقرار می شود و کاربر بعنوان فرستنده محتوا هم
ایفای نقش می کند و از مشارکت فعال کاربر نمی توان غافل شد.
۳»مشارکت فعال در شبکه های اجتماعی
برخلاف رسانه های جمعی سنتی که مخاطب نسبتا منفعل بوده و بر جریان اطلاعات کنترل
نداشت، در رسانه های جدید با پدیده خروج از وضعیت انفعالی و کنش پذیری کاربران مواجه
هستیم. کنترل جریان اطلاعات تا حدی بر عهده کاربر است و او تعیین می کند چه اطلاعاتی را برای چه کسانی منتشر کند.
هر چند ساختار رسانه که توسط مدیران آن وضع می شود میزان توانایی و امکانات کاربر را معین می کند.
۴»تمرکز زدایی در کنترل و استفاده از کنترلهای درشبکه های اجتماعی
برخلاف رسانههای جمعی که نظارت و مقرراتگذاری به طور سازمانی و متمرکز در آن اعمال میشد،
در رسانههای اجتماعی کنترل به صورت اجتماعی و غیرمتمرکز از طریق مقرراتگذاری بر بستر رسانه و خود مقرراتگذاری
(قانونگذاری و نظارتهای درون رسانه اجتماعی) توسط مدیران و کاربران رسانههای اجتماعی اعمال می شود.
۵» برقراری ارتباط درشبکه های اجتماعی
اغلب شبکههای اجتماعی همیشه در حال گسترش اتصالات و ارتباطات بین کاربران
هستند. در برخی رسانه¬های اجتماعی، سرمایه کاربران ارتباطات با دیگر کاربران و حضور در جمع بزرگتر است و سرمایه
ارائه¬دهندگان رسانه، سرمایه اجتماعی و کاربری است.
۶»کاربران گزیبنش گردر شبکه های اجتماعی
برخلاف سایر رسانه ها که مخاطبان چندان تعاملی در تولید محتوا و انتخاب محتوای
دلخواه خود ندارند، در وب گاه های شبکه های اجتماعی، تولیدکننده ها می توانند
تاثیرگذار و دارای قدرت انتخاب و بهره بردار از تنوع بیشتر باشند.
۷»انتقال فرهنگ های مختلف درشبکه های اجتماعی
این امکان که هریک از آحاد جامعه بتواند با امثال خود در کشورهای دیگر ارتباط برقرار
کند، سبب می شود تا این شبکه ها به یک قابلیت تبدیل شوند که درآنها بتوان فرهنگ شبکه
و آداب و رسوم کشورها به یکدیگر معرفی کرد و همچنین ایده هایی جدیدی برای گسترش فرهنگ جوامع مختلف مطرح کرد.
۸»توانایی برقرای ارتباط
اغلب شبکه های اجتماعی همیشه درحال گسترش اتصالات و ارتباطاتشان هستند و با سایت ها، منابع افراد دیگر پیوند برقرار می کنند.
۹»بازبودن
اغلب رسانه های اجتماعی برای مشارکت اعضا و دریافت بازخورد، باز هستند. آنها رای دادن،
کامنت گذاشتن و به اشتراک گزاری اطلاعات را تشویق می کنند و به ندرت مانعی برای
تولید و دسترسی به محتوا در این شبکه های وجود دارد.
۱۰»به اشتراک گذاری فایل صوتی-تصوری و انواع پرونده ها
کاربران می توانند تصاویر، موسیقی ، فیلم های ویدئوئی ، متون و اسناد خود را برای اعضای شبکه به اشتراک بگذارند.
۱۱»ارتباط دوسویه
رسانه های سنتی عمل انتشار را انجام می دادند و محتوا را برای مخاطب ارسال می کردند،
اما این درصورتی است که در رسانه های اجتماعی، امکان گفتگوی دو طرفه ، مباحثه
های گروهی و ارسال پیام های شخصی به یکدیگر وجود دارد.
۱۲»راهبردها در شبکه های اجتماعی
چند رسانه ای :
استفاده از چند رسانه ای ها در شبکه های اجتماعی ، قابلیت جدیدی است که قدرت
این نوع رسانه ها را بالا برده است . فیلم ، صوت ، عکس ، انیمیشن ، متن و گرافیک و لینک .
حلقه های مخاطبان :
به جای مخاطبان انبوه ، حلقه هایی کوچک و بزرگ از مخاطبان شکل می گیرد.
این حلقه ها در جاهایی با یکدیگر همپوشانی دارد .
تاثیر گذاری هر شبکه بر هر حلقه به تناسب تخصصی بودن یا گرایش خاص آن شبکه است.
قدرت کندو سازی :
قابیلت لینک دهی ، ترک بک ، دنبال کردن ، علایق مشترک یعنی کندوسازی
آن چه بسیار نزدیک به ذهن و قریب الوقوع است این است که آینده متعلق به شبکه های اجتماعی است.
بیزینس کارت آنلاینQRبه شماامکان می دهدحداکثراستفاده ازقابلینهای شبکه های اجتماعی ببرید.جهت ورود به صفحه آسان ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.