آموزش طراحی فرم استخدامی برای کسب وکارجلسه۱تا۳برای کارت آسان ویزیت ۱
همچنین جهت دانلودنرم افزارفرم سازاستخدامی روی کلیدزیرکلیک کنید
به همراه جلسات آموزشی بالا
۱»ارتباط آسان مدرن باگذشته
بشر در طول حیاتش، همواره از وسیله ای برای برقراری
ارتباط استفاده می کرده است، تا بتواند پیام خود را به
دیگران برساند. پس او بی جهت اشرف مخلوقات
نامیده نشده است، او در ابتدای آفرینش اش، با
جانوران تفاوت زیادی نداشت، زیرا اطلاعات را به
شیوه آنان مبادله می کرد؛ یعنی از طریق لمس کردن،
حرکات چهره و…؛ اما برای روحیه کنجکاو و نا آرام او،
این وسایل ابتدایی، ساده و ناکافی بود و نمی توانست، نیازهای او را بر طرف سازد.
انسان اعصار گذشته، در زمان هایی دور، از ارتباطات
چهره به چهره و رو در رو استفاده می کرده و از طریق یا آتش ودود بود.
پیام هایش را برای دیگران ارسال می کرده است.
۲»تلاش ارتباطی انسان مدرن
بنابراین، انسان با سعی و تلاش برای برقراری ارتباط
بیشتر با اطراف خود، در طولانی مدت به زبان شفاهی
دست یافت و از آن برای برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر
استفاده کرد.
روابط عمومیها به دلایل مختلف باید بتوانند گام به
گام و در عین حال با سرعتی قابل قبول، روشهای
سنتی را کنار گذاشته و با استفاده از ابزار روابط
عمومی الکترونیک، وظایف خود را انجام دهند و یا تلفیقی از روابط عمومی سنتی و الکترونیک را بکار
گیرند؛ چرا که مخاطب امروز با مخاطب دیروز متفاوت است. مخاطبان امروزی، خود به دنبال اطلاعات رفته و
منتظر دریافت اطلاعات از دیگران نیستند، بنابراین روابط عمومیها باید بتوانند با استفاده از شیوههای
نوین، اطلاعات لازم مخاطب را در سریعترین زمان ممکن در اختیار وی قرار دهند.
حجم وسیع اطلاعات و دادههای گسترده که هر روزه نیز بر میزان آن افزوده میشود، یکی دیگر از الزامات حرکت
به سمت روابط عمومی الکترونیک محسوب میشود، چرا که روشهای سنتی قادر به دستهبندی و ایجاد
امکان دسترسی به حجم بالای دادههای سازمانهای اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و خدماتی نیستند.
۳»ارتباط آسان روابط عمومی الکترونیک
روابط عمومی الکترونیک میتواند با استفاده از فناوریهای نوین، این مشکل را مرتفع کند.
عصر ارتباطات و اطلاعات، شرایط بینالمللی و بهرهگیری از رایانه و اینترنت در معادلات بینالمللی،
دیگر ضرورت اجتنابناپذیر پرداختن به روابط عمومی الکترونیک است، به گونهای که دیگر نمیتوان اطلاعات
دنیا را از طریق روشهای سنتی و معمول پاسخ داد.
در چنین شرایطی تنها از طریق روابط عمومی
الکترونیک، تعامل با کشورهای دنیا قابل توسعه بوده و میتوان به آن عمق بخشید.
بازدید کنندگان بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که برای کسب اطلاعات و بالا بردن سطح دانایی یا حتی
رسیدن به جواب یک سوال مرورگر های خود را باز می کنند و عبارتی را جستجو می کنند، امید این کاربران
پیدا کردن پاسخ سوال خود و مطالعه بهترین و جامع ترین مطالب در زمینه سوال خود هستند.
۴»ارتباط آسان وگوگل بک لینک ها
چه بستری این فرایند را کنترل می کند؟ چه فرد یا افرادی مسئول کنترل این الگوریتم ها هستند؟ پاسخ همه ی این سوال
ها گوگل است. گوگل موتور جستجو پیشرفته ای است که به همه ی انسان های سراسر دنیا این نوید را داده که
هیچ یک از سوال هایتان بی جواب نخواهد ماند. و فقط کافی است از گوگل بپرسید یا به اصطلاح گوگل کنید.
استفاده از لینک می تواند یک ابزار مناسب برای افزایش حضور کاربران جهت بازدید بیشتر از صفحات و
افزایش تعداد مشتریان در نتیجه ورود به صفحه معرف شما باشد. شما می توانید با استفاده ازصفحه
لینک مناسب کاربران ورودی را بصورت هدفمند به سمت صفحه ، خدمات یا محصولی خاص خودتان راهنمایی کنید.
۵»چه خدماتی ازتوانمندی بک لینک استفاده می کنند؟
مثال:خریدشارژایرانسل وهمراه اول بایک پیامک بک لینک پرداخت کلی قبوظ آب ،برق،گاز و…..
پرداخت اقساط بانکی ازطریق پیامک ارسال بک لینک اتصال مشتریان به درگاه پرداخت.
پس شماهم ازاین قابلیت شگفت انگیزمدرن برای رشدخدمات ومحصولات خودتان استفاده کنید.
درگذشته ارسال پیامکی انبوه فقط شامل شماره تماس ومعرفی یک متن کوتاه بوداما بک لینک چیزی متفاوت
باقابلیت فراوان ۱۰۰۰٪کارامدترازروش سنتی است.
این هم یکی دیگرازتوانمندهای آسان ویزیت که جهت
ارتباط آسان پیامکی بلک لینک ویژه به مشتریان خودجهت رشدخدمات می باشد.
جهت ورود به صفحه آسان ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.